Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja den som va allvarligast här är väl nästan dragramen :)= men ganska små grejor ändå.
ja inte alls farligt...

har en liten tanke om att ta draget från min T-5R, hade ändå planer på att regbessa den antingen utan drag eller med ett avtagbart när våren kommer.
bensinfilter har jag liggandes det handlar bara om att få den berömda tummen ur.
tutorna kostar nogi nte många kronor på skroten och en spindelled byter man ju nästan i sömnen ;)

jag är mest orolig för parkeringsbromsen då jag varje år fått jävlats uta helvete för att få igenom dem
Beställde precis lite grejer från skruvat. slog till på stort och beställde hem en kopplingssats då kopplingen börjar bli lite tråkig.
Så det vart:

Länkarm
Kopplingssats (lamell, tryckis och urtrampningslager)
packbox

lika bra att byta packboxen när bilen ändå rullat 32 000 mil.

Mutar en viss moderator med bensinpengar och mat mot lite hjälp med kopplingen... gissa vem :)
Har fixat två av tvåorna.... lånade tutorna från T-5R:en då den ändå bara kommer stå...
och har bytt bränslefiltret...
Bild
Söndag kväll.

Bild
Undrar ja hur länge detta filtret hängt med då det lyckats rosta hål på det, jag har då inte bytt det under min ägo :oops:

Bild
Var nog lite för våldsam när gamla filtret skulle väck... detta gjorde att jag fick, 21.00 söndag kväll fick leta som en idiot efter buntband att fästa det nya med provisoriskt, för att igår beställa nytt på volvo för att idag hämta och montera...

Bild
Å så fint det är med nya delar.... mums!
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 46

Hörs ljudet inne i kupén under kö[…]

100 mil eftersom det ofta handlar om att åk[…]

Bud från utländsk intressent för[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtag[…]