Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av XC60
#596342
Det har du rätt i, men det är ju tyvärr inte så svårt att förbättra sig mest när man är sämst i klassen s.a.s. D.v.s inte så mycket att skryta om :wink: Nu tror och hoppas jag att Volvo snart ät ikapp vilket vore bra för konsument, miljö och Volvo.

Jag tror ju inte att min BMW kommer hålla samma förbrukning som utlovas men det gör väl inte Volvo heller och ingen annan tillverkare heller för den delen. Men då många företsg går på den officiella uppgiften så diskvalificeras Volvo för många tjänstebilsförare, inkl mig själv. Nu klagar jag inte, BMW:n är en fantastisk bil.

Det behövs inga hålborrade skivor […]

Värmesköld över turbon

Att det med säkerhet skulle resultera i n&ari[…]

Kass generator? V70-2012

Kommer du åt att mäta direkt på g[…]

V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]