Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Sen nästa månad kommer det med största sannolikhet att komma en liten uppdatering på lyktor blink fram och skärm, kommer fan köpa så lite feltema saker som det bara går, denna bil skall få bra saker. kostar lite mer men ja jag har haft några exempel på dåliga HEMtema artiklar.
Nu har man varit snäll mot bilen, nya däck och fälgar. Image Davos bild finns högre upp, däck Nankang

Monterade och klara på bilen, ja jag vet bilen är SKITIG som tre säckar stryk, men va sjutton. Kommer en tvätt nästa månad. för nu har mina pengar sagt poff.
Bild
Kan ju inte annat än hålla med dig om det kalle, fan fanns 2 st fälgmodeller i 15" som DäckTeam tog hem denna va den snyggare av dom två.
Tror jag ska köra Kritvitt, kommer bli skitigt som stryk men snyggt. kanske till och med naven får sig en dust.

Om inte annat så blir det svarta nab och vita ok.
Då har man varit och tvättat bilen och premiärfotat den med nya kameran. Bidde en Automattvätt men den tog ju inte allt så det skall bli en ordentlig handtvätt av den. Ville bara få bort värsta vägsaltet och skit.

Samsung NX5 med 18-55 objektiv.

Bild

Bild

Bild
Nu har Pi klarglas runt om fan så trevligt med en helvit bil :)

Bild
Dom pekar mot vägkanten.

Att göra lista kan vara bra

Fixa Rosten [/] Har medel hemma ska fixa färg
Tvätt/vax []
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10