Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Själv har man varit i taskigts läge hela veckan som gått. 40 Grades feber mår man inte bra av. Nu ska vi inte tycka synd om mig. Var ute under huven tidigare och tog lös batteriet. Kolla expansions kärlet och vad ser man? jo. Det är tomt. Bilderna får tala för sig.

Bild
Tomt!
Bild
Stor motorn.
Bild
Front fast med uppen huv. Lådan som ligger till vänster är inget Luftfilter ;)
Bild
Snön gör sitt ;).
Nu är detta galler monterat. Vill inte ha nå på bilen som inte är betalat. Så det fick vänta ett längre tag till den blev betald. Men nu är den på plats. Ser hundra gånger bättre ut nu framifrån ska bjuda på nå bilder med.

Bild
Före Montering.
Bild
Efter montering.

Har funderat på om man ska lacka alla galler i fronten i samma färg som bilen?

//Erik
Blir nog skrikigt mycket rött som ni säger. Har tillverkat en SK mudflap på skolan men den blir inte exakt likadan men liknande. Visar bilder på galler lackering i slutet av inlägget hade tänkt att visa nå bilder på Mudflapen.

Bild
Under tillverkning.
Bild
Tillverkning av audi texten. Tack Til Jesper för hjälp med detta.
Bild
Lackerat med sprayfärg.
Bild
Så blev det. OBS! Audi texten är gul.
Måste göra om fästena. Gick på känsel under tillverkningen så nog ska den komma på plats.

Jag tänkte att vi kör en Röstning om hur jag ska göra med gallren i kofångaren fram.

Alternativ 1
Bild
Alternativ 2
Bild

Lämna en röst. Hällsn Erik.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18