Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
Var står inläggs numrena? (jag skriver nu inlägg41 i denna tråd, så det blir svårt att hitta inlägg 101)
Hade du varit lite trevlig o intreserad av att får ett svar så hade du klistrat infrågan igen... & svarat på vam den var till.

(är du säker på att frågan inte är besvarad?)
Användarvisningsbild
av isak
mån 27 okt 18:26:05 till carman
Användarvisningsbild
av CarMan
tur att jag är för nyfiken för att låtabli att titta. (förstår inte att du kan vara så ointresserad av att ställa frånan igen, men endå vill ha svar)
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag har inte lust att citera (bara för att protistera på hur krångligt det blir när man inte citerar eller ställer frågan igen...)
svarat finns redan i tråden....
Användarvisningsbild
av isak
kanske kunskapen tryter för carman? slutdisk-för min del. någon annan kanske förstår god natt
isak
av J.F.S
Dags att moderera lite i den här tråden tycker jag.

CarMan och isak, ni är båda duktiga och jag personligen uppskattar era svar när det gäller men nog faller väl detta inom ramen för pajkastning?

Ni moderatorer är välkommna att radera även detta inlägg :)
Användarvisningsbild
av Scania
Utan alla duktiga personer som finns här på Jagrullar, inklusive CarMan, så skulle det inte vara mycket värt att vara här.

De svarar gratis på alla möjliga frågor och lägger ner sin tid på detta, så att vi andra kan lösa våra problem och ibland spara många sköna slantar.

Så jag tycker att vi skall vara tacksamma mot alla duktiga som finns här och visa respekt mot dom (och varandra). Det är min åsikt, och gissningsvis de flestas...

Så CarMan, låt dig inte provoceras! Gå inte in i polemik med dom som inte värdesätter dina råd!
av Marbas
Hexenhammer skrev:Är det bara jag som tycker att man borde använda bälte och få
en varning om man inte gör det?
Håller med.

Vi är alla olika och påverkas olika av yttre saker (t.ex. pling ljud). Men jag kan inte förstå att man ens lägger ner energi, tid och kraft på att försöka få bort bältesplinget... borde finnas viktigare saker att fundera på. Men det är ju min åsikt.

Tycker att CarMan har en mycket viktig poäng i att SRS systemet luras och att eventuella köpare av bilen inte blir informerade om modifikationerna. Det vore nästan tjänstefel av honom om han inte påtalade detta här på forumet, i denna tråden. Sen är det ändå upp till bilägaren att modda eller ej.
Användarvisningsbild
av CarMan
Beltespåminings ljud finns i bilarna för att det ger plusspoeng i euro en cap (eller hur det nu stavas)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Johan! Verkar lovande. Är det i samband med[…]

Ja det skulle ge klara indikationer på r&aum[…]

Volvo car UX

Någon mer som ännu inte fått 4.2.[…]

Relä bränslepump