Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kadochnikoff skrev:På 80-talet hade byn problem med att någon smög runt på nätterna och stal saker som lämnats ute .
Det tog slut efter att man hittade en blåslagen tonåring hängande upp och ner i skogen upphissad med ett rep runt fotlederna .
Blodig blåslagen och duktigt myggäten var han väldigt ödmjuk då han blev räddad .
Men herregud vilket/vilka psykfall som tyckte att det var en rättvis behandling... :sick:
johnnype skrev:
Kadochnikoff skrev:På 80-talet hade byn problem med att någon smög runt på nätterna och stal saker som lämnats ute .
Det tog slut efter att man hittade en blåslagen tonåring hängande upp och ner i skogen upphissad med ett rep runt fotlederna .
Blodig blåslagen och duktigt myggäten var han väldigt ödmjuk då han blev räddad .
Men herregud vilket/vilka psykfall som tyckte att det var en rättvis behandling... :sick:
Ser inte vad som är fel egentligen förutom att han kanske fick aningen mycket stryk , tjuven skärpte till sig och redde upp sitt liv , stölderna upphörde och ingen dog eller fick bestående men .
Det är mer än man kan säga om hur det fungerar i dagens Sverige där våldtäktsmän får miljonskadestånd och offren blir utan ....

Förr i tiden var det inte gulligull med tjock soctant och pizzamys för gärningsmännen som gällde , då kom straffet direkt .
Det är då fn att man aldrig får ha något ifred, härom dagen kom jag ut till bilen efter att varit inne och handlat, då har någon fn, slitigt bort mitt volvo emblem i grillen.
Visst det finns att köpa nytt, men 800kr för den, hade gärna slagit någon för de pengarna.
Så mycket mer jobb och tid.
De tog ju någon östatare för någon vecka sedan i malmö efter attt detta hänt en del bil ägare, vad får de för straff tro, vad fn ska de in i landet å göra.
Kamremsras

Skulle bli väldigt förvånad. Ä[…]

Ökendålig funktion. På min BMW k[…]

Sen kan man fundera om kylvattentemp-givaren m&aum[…]

Stängning av 3G och 2G. VOC?

Ja, vi förlängde VoC till januari 2027 h[…]