Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Ett tvillinkort från telia, har kört så i 7år nu, funkar alltid. Det är ju förutsatt att du har ett befintligt abb från telia såklart, men din operatör kanske har ett tvillingkort ochså, kolla.
Derank skrev: tor 26 dec 2019, 10:58 Ett tvillinkort från telia, har kört så i 7år nu, funkar alltid. Det är ju förutsatt att du har ett befintligt abb från telia såklart, men din operatör kanske har ett tvillingkort ochså, kolla.
Tyvärr comviq, förmånligt surfabb men ofta strul att dela med bilen
av AndS
morfarginko skrev: tor 26 dec 2019, 11:04 Tyvärr comviq, förmånligt surfabb men ofta strul att dela med bilen
Vad är du villig att betala?
Jag väljer enkelhet före lägsta pris och värderar det som del av kostnad.
Kör Spotify och TuneIn (merparten) ca 25-30 timmar/månad och det tar bara några GByte.
Har Telia till mobilen och la till en surfanslutning till det. Tror det kostar 69:-/mån extra för simkort och abonnemang.

Det har varit helt otroligt stabilt, hade beställt det när jag hämtade den nya bilen så säljaren stoppade in det i modemet och nu har det funkat i två år utan ett enda pill från min sida.

Uppdateringar, tune-in, Spotify (nåja...) Wi-Fi hotspot, väder och andra appar bara löser sig själv.
av GoranP
OBS!! Ang kontantkort för mobilt bredband, det är få sådana som fungerar utanför Sverige. Jag har ett par kontantkort från Telia, som är registrerade på mig, dom fungerar i EU, medans deras 20GB abonnemang som jag fick i samband med det fasta bredbandsabbo't fungerade inte utomlands.
Alltså, vill du använda det också i EU, kolla noga hur det fungerar..
av Lockis
GoranP skrev:OBS!! Ang kontantkort för mobilt bredband, det är få sådana som fungerar utanför Sverige. Jag har ett par kontantkort från Telia, som är registrerade på mig, dom fungerar i EU, medans deras 20GB abonnemang som jag fick i samband med det fasta bredbandsabbo't fungerade inte utomlands.
Alltså, vill du använda det också i EU, kolla noga hur det fungerar..
Samma problem för mig.
Fick ringa Halebop och låsa upp både vanliga kortet och surf sim för surf utomlands.
Var lätt ordnat dock, bara kontakta supporten :)
AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]