Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av koneo
Hade i stort sett bestämt mig för Canyon men de finns inte till V70N längre, hade tydligen med ETn att göra. Hade fått modifierats skärmkanter på endel V70is för att få dit dem.
Jasså? Där ser man..
Användarvisningsbild
av Bosa
koneo skrev:Jasså? Där ser man..
Jäkligt synd för de är riktigt snygga. Sen lär det väl ha varit ganska få bilar de stötte på problemet men det räckte tydligen för att de skulle skippa den fälgen till V70. :(
av midnightmike
fälg nummer 5 ska du ha
av OC-RA
Jaha Bosa, nu sitter jag i samma båt som dig. (inte allt för nära bara för det är ju äckligt)
Jag håller på och letar för fullt men tror jag har hittat själva temat på fälgen (kan man säga så?)
Det blir något med svart på ekrarna, antingen ett helt svart lackat centrum eller ett blandat med aluminium eller crom. Om det blir 18" eller 19" återstår att se, det får bli en prisfråga.
Har du kommit någonstans med ditt fälg letande?
Användarvisningsbild
av Bosa
OC-RA skrev:Jaha Bosa, nu sitter jag i samma båt som dig. (inte allt för nära bara för det är ju äckligt)
Jag håller på och letar för fullt men tror jag har hittat själva temat på fälgen (kan man säga så?)
Det blir något med svart på ekrarna, antingen ett helt svart lackat centrum eller ett blandat med aluminium eller crom. Om det blir 18" eller 19" återstår att se, det får bli en prisfråga.
Har du kommit någonstans med ditt fälg letande?
Abbozzo har några fälgar med svart centrum som passar till V70N, bland annat dessa:

Bild

Bild
Titanfärgad iofs

Bild
Denna finns bara i 19"

Bild
Samma med denna, finns bara i 19" till V70.

Själv har jag inte bestämt mig än, nästa nummer av Bilsport är ju ett däck och fälg-nummer. Tänkte se om det finns nåt kul där. :)
av OC-RA
Den översta som heter Zito hade jag på min Megane förut men då hette den Koya GTR 4. Jäkligt snygg faktiskt. Det är dom allihopa föresten. Vi får se hur det går, har just nu tele kontakt med en leverantör så jag återkommer.
av OC-RA
Sådär , nu är man fattigare igen. Det blev en fälg som heter Brock RC12.
Hade jag bara varit lite bättre på datan så hade det varit med en bild också, men tyvärr så har jag tummen mitt i när det gäller datateknik.
Tyvärr blev det "bara" 18. Priset har en förmåga att bara dra iväg när man hittar något man vill ha. Dom kommer nästa vecka så nu är man som ett barn några dagar före jul igen.
Användarvisningsbild
av Bosa
OC-RA skrev:Sådär , nu är man fattigare igen. Det blev en fälg som heter Brock RC12.
Hade jag bara varit lite bättre på datan så hade det varit med en bild också, men tyvärr så har jag tummen mitt i när det gäller datateknik.
Tyvärr blev det "bara" 18. Priset har en förmåga att bara dra iväg när man hittar något man vill ha. Dom kommer nästa vecka så nu är man som ett barn några dagar före jul igen.
En sån här kanske?

Bild
Användarvisningsbild
av Bosa
OC-RA skrev:Den översta som heter Zito hade jag på min Megane förut men då hette den Koya GTR 4. Jäkligt snygg faktiskt. Det är dom allihopa föresten. Vi får se hur det går, har just nu tele kontakt med en leverantör så jag återkommer.
Koya GTR 4 finns kvar men inte till V70, Zito är något som Abobozzo kör via nån Kinafabrik om jag inte minns helt fel.
av OC-RA
Japp , helt rätt. Vet inte om det var den snyggaste jag sett men den blev helt klart den mest prisvärda för mig. Det är svårt att se på bilden men det är svart lackat på sidorna på ekrarna och inne i fälgen. Skönt att det finns någon som begriper sig på datorer så man fick en bild.
Koyan eller Zito som den heter nu var också ett alternativ men jag fick bättre rabatt på dom här.
Det som föll mig i smaken var att ekrarna går ända ut till fälgkanten , det gör att fälgen ser lite större ut tycker jag.
Smart energifördelning hybrid

Ok fattar då får man leva med att fu[…]

CEM går ej att byta ut rakt av, måste […]

Om man ska vara petig så sitter laddaren i b[…]

nä, det luktar os lång väg, .Jag s[…]