Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andersuw
apersson850 skrev:Äldre system krävde att DVD:n satt i hela tiden i bilen.
Lite nyare kopierar DVD:n till bilens hårddisk. Då krävs en kod, för annars kan man gå runt och kopiera in skivorna i hur många bilar som helst.
Precis. För skivorna till min gamla 02:a behövs ingen kod. Däremot måste den av skivorna som man för tillfället använder sitta i DVD-spelaren hela tiden. RTI-enheten, som sitter vid vänster hjulhus där bak, har en egen DVD-spelare.
av anna1984
Har nu kört en dag med min Garmin Drivesmart 70LMT-D. Är hittills väldigt nöjd!
Stor och bra skärm. Bra detaljrikedom med namn på angränsande gator m.m. Röststyrd vilket är ett stort plus. Live traffic service som verkar funka bra. Varnade för två olyckor under färden. Den ena gången räknade den om rutten och vid andra tillfället varnade den för olyckan men bibehöll rutten då den ändå var den snabbaste vägen.
Inget alls att klaga på så här långt.
Användarvisningsbild
av apersson850
Ja, Garmin har många bra enheter. Jag har testat många av dem, så det är jag väl införstådd med. Ändå använder jag hellre min Volvos inbyggda, just bara för att den är inbyggd.

Vet vilken givare du menar. Hade upp den för[…]

Om muttern lossnar får du haveri,dom fyra mi[…]

Volvo car UX

Om du har google automotive i bilen så f&ari[…]

Vi har en Subaru XV, samma som Outback men kortare[…]