inte nu i juli var på service bilen klarade utan problem. Jag fyllde full spolarvätska och bromsvätska var nästan för lite men de såg inte hur spolarvätska och bromsvätska var sen frågade jag personalen hur bromsvätskan blev godkänt? och spolarvätska var fullt men ni sa att ni har fyllt hur? De bad om ursäkt sig och fick en bruk spolarvätska fyllde bromsvätska. t o kände mig lurat. efter två veckor multiremen gick av och vattenpumpa lossnat. Meca verkstand var nära mig o lämnade jag bilen på meca o byte Kamrem+vattenpump, multirem, spännare och små detaljer bilen går fin men när jag tittade serviceboken tyvärr meca också glömde att stämpla serviceboken och gick ditt stämpla serviceboken. bilen går kanon tills nu men i förra veckan kommer bromsfel stanna snarast men försvann så fort o i förrgår låg batterinivå systemet avsluta om 2 minuter samma sak igår på morgonen också på kvällen gick jag till bilen ta av minus polen sen sätta på igen sitta i bilen funkar kanon tänder parkeringen ljus för att prova batteriet ingenting funkar som ny.
Ber om ursäkt för fel bokstavligt alltså jag e ej duktigt på språket.
fin dag till er.