Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stigen
Exakt :) de "nya" Turbo fälgarna som kom till 98?orna Har ej hunnit tagit någon bild på dom infösta i ett hörn :) men när det blir behov av nytt gummi tror jag att jag satsar på 205/50 så dom inte ser så klumpiga ut :wink:
Användarvisningsbild
av Stigen
White skrev:Jo, Auriga är en snygg fälg, men jag gillar mina Galaxy med. :wink:
Det förstår jag! personligen anser jag att Galaxy är dom snyggaste 16" Volvo gjort. (som passar) Men kan säga att Jag fick dom billigt! :D
Användarvisningsbild
av Stigen
Hej nu kan jag inte hålla mig längre har samlat på mig lite prylar inför våren! Det här är väl det absolut bästa..!
Hämtade ett paket idag! :D Vita baklyktor/Blinker äkta Hella och inte nog med det en av dom är blå ny! den andra i absolut topp skick! kan ni se vilken som är ny? ;)
Bild
Det har även börjat bli överfyllt på skrivbordet med prylar^^ Längtar till Våren kan lugnt man säga ;) :)
Det är inte en arsenal med prylar men.. Jag har Lyckats fynda en hel del till extremt billiga priser ;) 8)
Bild
uppskattar lagt Runt 1100kr för allt detta (ej färgen och frakt inräknat) 8) allt utom ratten en blinkers och damasken är blå nytt :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15
Byte huvudbromscylinder

Läcker bromsrören bak kan vätskan l[…]

1. Vad kostar den? 2. Visa gärna steg f&oum[…]

Har så svårt att se det bara, gasen &a[…]

Impulsgivaren går inte via tändlå[…]