- lör 01 mar 2014, 19:58
mattish: Absolut, det håller jag helt med om. Nu vet jag inte hur de nya motorerna med diesel fungerar kontra de gamla, men med körvanorna i vårat hem så är en diesel uteslutet rent funktionellt.
Optimalt vore en hybrid av något slag, likt D6 hos V60 men att behöva betala en förmögenhet och lite till är långt ifrån motiverande för annat folk än höginkomsttagare med betoning på HÖG.
Frågan är om Volvo överhuvudtaget lägger någon större energi kring E85 längre? Det upplevs inte så men vad vet jag. Kanske får slå en pling till min moster vars man sitter högt på Volvo PV i Skövde. :lol: Ställa honom mot väggen lite sådär.
Optimalt vore en hybrid av något slag, likt D6 hos V60 men att behöva betala en förmögenhet och lite till är långt ifrån motiverande för annat folk än höginkomsttagare med betoning på HÖG.
Frågan är om Volvo överhuvudtaget lägger någon större energi kring E85 längre? Det upplevs inte så men vad vet jag. Kanske får slå en pling till min moster vars man sitter högt på Volvo PV i Skövde. :lol: Ställa honom mot väggen lite sådär.
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld