Moderator: Moderatorer
xerent skrev:De där fälgarna sitter som en smäck, Jahaja !Jo vi hade hyfsat väder i mellan åt. Finns det någon bättre medicin än att putsa på bilen?
Fin puts, jimlindeborg!
Väldigt fin bil och ser ut som ni haft fint väder söderöver, Rillee :)
Jag själv har inte kollapsat på golvet med ryggskott idag som jag gjorde igår utan har käkat Alvedon och gått hårt fram med tvättsvampen på bilen istället![]()
helgonet1 skrev:HejVad kostade bytet av bakvagnsbussningarna?
I Onsdags lämnade jag in bilen på reparation. Byte av främrebakvagnsbussningar båda sidor samt byte av inre styrled vänster fram och en fyrhjulsinställning + nya lampor till positionsljusen i fram. Idag monterades fyra nya sommardäck, Vredenstein Ultrac Cento 225*50*17 :D :mrgreen: Där rök skatteåterbäringen :-O)
JLGA skrev:bakvagnsbussningarna + styrled och fyrhjulsinställning gick på ca 5900.helgonet1 skrev:HejVad kostade bytet av bakvagnsbussningarna?
I Onsdags lämnade jag in bilen på reparation. Byte av främrebakvagnsbussningar båda sidor samt byte av inre styrled vänster fram och en fyrhjulsinställning + nya lampor till positionsljusen i fram. Idag monterades fyra nya sommardäck, Vredenstein Ultrac Cento 225*50*17 :D :mrgreen: Där rök skatteåterbäringen :-O)