- mån 22 jun 2020, 16:27
@pasis, jag har haft tre xc60 tidigare och jag tycker att den är roligare att köra än XC90, som är lite väl mycket lastbil

Moderator: Moderatorer
pasis skrev: ↑tis 23 jun 2020, 11:33 Är det någon som vet när en bil får sitt regnummer ? är det säljarens uppgift? eller är det när bilen rullar in på svenskmark ?Den får regnummer när den kommer in i Sverige.
Qualia skrev: ↑ons 24 jun 2020, 00:55 Jag är inga vidare bra på deala..Tycker det låter som ett bra pris.
Skulle säkert få mer % om man vill
Blev 720 väldigt dyrt för en Volvo..
Skulle jag bygga MY21 med samma spec landar den på 832k.
Tror nog man skulle få ner mer om man ville vänta och få in flera offerter från olika handlare.
Leif55 skrev: Tycker det låter som ett bra pris.Inte för att vara taskig utan bara nyfiken, varför låste du inte priset på inbytesbilen när du beställde?
Jag får betala 725 för min inscription som har allt utom 22” och B&W (kör med HK och 12” bas + slutsteg istället), dragkrok, styling kit etc. Men utan v-hjul!
Jag tyckte jag prutade länge men jag är nog Inge vidare på det heller
Fick ett bedrövligt pris för min inbytesbil i förrgår, 40% ner från för ett år sedan när jag beställde men då blev jag förbannad och skrev några mejl med bifogad konversation från tidigare och nu har vi iaf enats om ett Inbytespris som ligger på ungefär 80% av det för ett år sedan. Men det är bedrövligt att man ska förlora på den långa leveranstiden
Hej, Jag har en v70 MY2011. En högtalare ve[…]
Har du provat att sänka bränsletrycket?
Ja det beror ju lite på vad man har för[…]