...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sthlm
Hamnade bredvid några småtjejjer i en SAAB 9-5 med rosa rattmuff.
Drog allt jag kunde med mina 230 dieselhästar men helvetessaaben drog iväg som värsta sportbilen och det kändes som om jag stod stilla.
Hade svalt stoltheten om det inte vore för den illrosa rattmuffen.

Dags att skaffa rattmuff igen!
sthlm skrev:Hamnade bredvid några småtjejjer i en SAAB 9-5 med rosa rattmuff.
Drog allt jag kunde med mina 230 dieselhästar men helvetessaaben drog iväg som värsta sportbilen och det kändes som om jag stod stilla.
Hade svalt stoltheten om det inte vore för den illrosa rattmuffen.

Dags att skaffa rattmuff igen!
:lol: :lol: :lol:
skrothögen skrev:Usch vad tråkigt Hilmer.
Har du varit i kontakt med Polisen? Finns det vittnen på att personen körde som den gjorde?
Upprätta en anmälan om vårdslöshet i trafik?

Krya på dig!
Tack!
Har inte haft någon kontakt med polisen, vittne stannade med körde lika snabbt igen så jag fick inga uppgifter av denne tyvärr!
Att anmäla till polis känns meningslöst, speciellt som dom utan vidare lägger ner utredningarna hela tiden, i alla fall alla de gånger jag gjort en anmälan. En polack som trängde sig ut när jag var på omkörning (med skador på min bil som följd) och en satkärring som prejade mig mot mitträcket på E6an...
Har anmält till försäkringsbolaget, det är ju trots allt det viktigaste näst efter läkarbesök och röntgen anser jag.
Hilmer.. Du måste fixa dashcam!
Allinug skrev:Hundägare på ena sidan av cykelbanan och hunden på andra sidan, med kopplet spänt emellan.
Been there, done that.
En golden retriever på ena sidan och en rökare på andra sidan, långt koppel uatan reflex mellan.
Jag fick hunden på släp en bit....
av Mwi
mikebike skrev:
Allinug skrev:Hundägare på ena sidan av cykelbanan och hunden på andra sidan, med kopplet spänt emellan.
Been there, done that.
En golden retriever på ena sidan och en rökare på andra sidan, långt koppel uatan reflex mellan.
Jag fick hunden på släp en bit....
Det är därför jag alltid har min hund lös, det är bara en uppfostringsfråga eller att vara alfa-hanne (P)
Mwi: Fast är man så pass "trög" att man gör som ovan ska man nog ha kopplat hunden, antagligen är den då rätt så "fel uppfostrad", nej nej jag dömer ingen direkt :)
av Mwi
Micce1980 skrev:Mwi: Fast är man så pass "trög" att man gör som ovan ska man nog ha kopplat hunden, antagligen är den då rätt så "fel uppfostrad", nej nej jag dömer ingen direkt :)
Nu är det ju här inget hundforum men jag tror att minst 90 % av de som har sina hundar lösa inte har kontroll över sin hund, själv är jag inte heller alltid alfa-hanne det funkar exempelvis inte på min 14-åriga dotter eller på min 12-årige son och på min fru har jag inte vågat testa....
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 553

Vad jag vet är det inget synbart eller utstic[…]

Infästning till insynsskydd sökes

Hej Ska sälja insynsskyddet och kom på […]

Har du någon koll på i vilken ordnin[…]

Inte helt ovanligt att det är rejält med[…]