Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Är det på vingen? Ser absolut inte ok ut, gör om & gör rätt.....
Tvättat bilen nyss? Jag fick samma fel när jag gått över bilen med högtryckstvätten, en av sensorernas tätnig var tydligen inte bra nog så det hade trängt in vatten. De bara bytte en givare. Har du DICE kan du nog hitta vilken och fixa det själv, verkade gå fort.
Visst, för några dagar sen, men jag körde bilen emellan och då var det inga problem. Men å andra sidan dök det upp 30 mm regn igår :grin:

Bild

Snygg färgmatchning med huset, va? ;)

Lackeraren har gått under jorden för övrigt. Misstänker att de har semesterstängt, men det satt ingen lapp på dörren, de har ingen hemsida eller någon telefon där någon svarar. Ibland undrar jag hur de får några jobb alls, för man måste ju leka detektiv för att ens få tag på dem.
Tack ska ni ha. :) Jag får väl fota alla skavanker i närbild så kanske ni ändrar uppfattning :lol: :lol: :lol:
HiTek skrev:lacken och dem fälgarna passar ju perfekt! :D
Tyvärr är en av fälgarna off-color. Måste lacka om alla, och det senaste budet är att det antagligen blir inlämning för omlackering till silver bright i vinter. Hade tänkt att fixa garaget så jag kunde lacka dem själv där, men frugan prioriterade min tid för altanbygge istället. :roll:

Bild
Som utlovat bilder på lite skavanker och skit. :cry:

Premiumvinge från VParts rostiga gängstänger efter några månader och lacksläpp efter ett halvår.
Bild
Bild
Bild

Det kryper rost i ett stenskott ovanför vindrutan. Standardfel på den här modellen alltså...
Bild

Så jäkla vackert, inte.
Bild

Den som designade vindrutetorkarna kom inte överens med tidigare ägaren. Tur att motorhuven är av alu. Ska fixa med lackstift vid tillfälle. Finns på fler ställen, en bit av undersidan av huven är bortslagen... helt galet.
Bild

Parkeringsljus LED höger fram död så har bytt till två vanliga glödlampor tills vidare. Skyltbelysning LED bak båda döda, bytt till vanliga tills vidare. Tråkigt, bilen börjar se ut som vanlig Svenssonbelysning igen.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 39

Det verkar vara förnuftiga beslut, säker[…]

Jag har hört det går att ta bort den […]

740 som krånglar

Hej Har röktestat motorn och det finns INGA l[…]

Slut med trafikinformation via RDS