Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Även om min bil kanske blir klar tidigare än vad som är sagt så får jag inte hämta ut den och byta förrän leasingtiden på min nuvarande går ut. Jag hämtade ut min nuvarande bil första veckan juni för tre år sedan, så får väl se hur pass klar bilen blir i förhållande till det.
newbie1111 skrev:Min ligger på steg 8, plats 2210.
Skall hämta ut den på måndag och är redan klar, så ta detta med en nypa salt....
Men din är en MY14 va?

Säljaren sa att min var färdigbyggd i torsdag och står för utlastning, så det var faktiskt rätt på leveransstatus för en gångs skull! :wink: Däremot är specen fel! Beställde först en Summum och ändrade sen till Black-R och nu på Min Volvo är den en liten mix av båda! :lol: Så det får väl bli en överraskning om den kommer med 20" Titania och panel, pianosvart trä. Hade blivit en väldigt unik Black-R då :wink:

(UTGÅR VID VAL B-KUDDE)
ADAPTIV FARTH M AUTOBROMS
AKTIVT HELLJUS II XCSV60
ALUMINIUMHJUL TITANIA 20"
AUDIO PS SENSUS CONNECT 7
BAGAGE/LASTRUMSMATTA VÄNDBAR
BLIS:RADAR FÖR DÖD VINKEL
BORTTAG EMBLEM BAKLUCKAN
BÄLTESKUDDAR 2-LÄGES
CYCLIST DETECTION
DRIVER ALERT SYSTEM
EL. BARNSÄKERHETSLÅS
ELFÄLLBARA NACKSKYDD BAK
ELMAN FÖRARSTOL M MINNE
ELMANÖV. PASSAGERARSTOL
ELMANÖVRERAD BAKLUCKA
ELUPPVÄRMT BAKSÄTE
ELVÄRME I RATT
FORWARD COLLISION WARNING
HASTIGHETSBEROENDE SERVO
INBACKSP AUTAVBL. KOMPASS
LAMINERAT GLAS RUNT OM
LÄDERKLÄDD I-PANELÖVERDEL
MÖRKT TONADE RUTOR 5 ST
PANEL, PIANOSVART TRÄ
PANORAMAKAMERA FRAM,VIDVINKEL
PARK ASSIST CAMERA
PEDESTRIAN DETECTION
QUEUE ASSIST (AUTOMAT)
TEXTILMATTOR 4 ST I KUPÉN
TRAFIKSKYLTS INFORMATION
VOC M FJÄRRSTART PARKVÄRM
Vad är det för modell?
V60 eller XC60 verkar framgå av att du har säkerhetspaketet med "aktivt helljus II"
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: citat borttaget
XC90_Executive skrev:Går att lista ut på fälgarna som står med (som iofsig är fel :P ) :wink:

Är en MY15 XC60 :D
Så sant.
Nice konfig du valt.

Själv går jag från en XC60 D3 AWD manuell MY12 till en V60 D4 AWD automat MY15.

(Har) triv(t)s jättebra med XC60:n, men skall samtidigt bli skoj att testa en V60 nu, lite billigare, fast mer utrustning. Jag skulle hamna runt/över gränsen om jag skulle konfigurera en XC60 med samma utrustning, så därför valde jag att välja en annan modell och få lite mer utrustning till lägre pris, samt förhoppningsvis lägre förbrukning. XC60:ns vikt och luftmotstånd håller uppe förbrukningen lite grann, räknar med lite mindre med V60:n, även om det är en automat.

Har tidigare kört (i denna ordning) följande tjänstebilar: V40 2.0T, S60 2.4T, V70 D5, XC70 D5 AWD, nu XC60 D3 AWD, och snart en V60 D4 AWD.
knappen11 skrev:Du har plats 11365 i kön.
Du behåller din plats i kön...

Trist att man tog så lång tid på sig att bestämma sig.
Nej, du behåller definitivt inte din plats i kön. hahaha, du kommer se att den kommer gå både upp och ner.

Jag vill se min bil gå vidare till steg tre....fan ,blir som en drog att gå in minst en gång om dagen och kolla statusen. hahaha
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12
S80 -99 styrservo

Hej, frågar åt en bekant, pumpen b&oum[…]

Jag svarar på min egen fråga. Jag var […]

Fy Helskotta Satans Mög Men skam den som ger[…]

Fick 352.000kr för bilen. Den blev såld[…]