Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
StringerBell skrev:
andreas_lofgren skrev:Vilken utrustning man "har nytta av" är alltid vanskligt att försöka bestämma. Exempelvis är en dragkrok för mig helt onödigt medans vissa tycker en bil inte är komplett utan.
Jovisst, men är dragkrok kan i alla fall inte beskyllas för att vara kosmetika :wink: vilket mycket av de där paketen till Audi är. "Instegslister", "dekorinlägg", "svartmålade sarger", LED-belysning osv.
LED belysningen skulle jag inte heller köpa, däremot Xenonljusen. Halogen tillhör 80-talet. Men hur ofta använder man en dragkrok i förhållande till nyttan av bättre belysning? Även de inbitna dragkroksföreståndarna kör nog inte med släp varje dag.

När det gäller de svarta listerna så erkänner jag att jag skulle köpa dem av rent kosmetiska skäl. Krom är ingen favorit.
av Herkulez
Det där med dragkrok är svårt. Själv behöver jag kroken max 1ggr/år. Avstod därför kroken. Men när man väl står där och behöver kroken blir det omständigt med lån av bil osv. Blir nog krok på nästa bil ändå trots att det kommer kosta flera tusen/gång jag använder den :shock: Man får ju inget mer i inbyte för att det sitter ett drag på den.

Halogen lampor avstår jag.
D4 VEA dricker olja

Är det någon här som har tips p[…]

M4.4 tuning

Hi can anyone recommend a good tuner in Sweden. I […]

Vilken version av VIDA är det du använde[…]

Slutförde andra etappen av operation Driftwoo[…]