Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Låt mig gissa att det snart kommer upp en ny annons där regskylten inte längre syns.
andreas_lofgren skrev:Låt mig gissa att det snart kommer upp en ny annons där regskylten inte längre syns.
Ja, det är nog mycket troligt. Vågar man gissa på att det som säljare bara står "XC90" i den nya annonsen också?
Jag anmälde annonsen till Blocket igår så det är kanske dom som har plockat bort den. Så länge jag letar efter en XC90 kommer jag dock att upptäcka om den kommer ut igen...
Det går väl inte att skruva mätarna, för då borde ju min "nya" mätare ha kunnat satts på samma miltal som den gamla när jag fick byta. Så troligen har de väl köpt en begagnad med lägre miltal på och satt in.
Motörhead skrev:Det går väl inte att skruva mätarna, för då borde ju min "nya" mätare ha kunnat satts på samma miltal som den gamla när jag fick byta. Så troligen har de väl köpt en begagnad med lägre miltal på och satt in.

Suuuck
Du får ursäkta att man suckar. Men de tär klart man kan skruva mätaren. Det är bara så att VOLVO inte gör det.
Gör en snabb sökning på google så ser du en del firmor i Sverige som gör det år det för ca 2000 kr !!
greeeken skrev:
Motörhead skrev:Det går väl inte att skruva mätarna, för då borde ju min "nya" mätare ha kunnat satts på samma miltal som den gamla när jag fick byta. Så troligen har de väl köpt en begagnad med lägre miltal på och satt in.

Suuuck
Du får ursäkta att man suckar. Men de tär klart man kan skruva mätaren. Det är bara så att VOLVO inte gör det.
Gör en snabb sökning på google så ser du en del firmor i Sverige som gör det år det för ca 2000 kr !!
Sucka på bäst du vill...men om jag ska ursäkta att du suckar, varför skriver du det alls då? Bättre att förklara varför INTE volvohandlarna gör det då. Om du vet det.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15

Bytte tempgivare igen och även termostat och […]

Det är Service, riktigt bra hanterat av verks[…]

Det kan inte vara lågt bränsletryck de[…]

Lös jord i b230a

Om generatorn sitter på vänster sida om[…]