Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Zell
Nu har jag en klar bild framför mig hur jag tänkt piffa bilen.
* Tona rutorna, räcker med typ 75%, för jag vill ju trots allt kunna se ut också =) Samt att sambon ska ju använda bilen också.
* Byta till V70-handtag
* Lacka dekorlisterna på dörrarna, list på bagagelucka, samt stötfångarna.
* Byta regplåthållaren till en kromad
* Sätta en smal kromlist på dekorlisterna/stötfångarna, typ http://www.blueride.se/krom-liststripe- ... 121_26_115

Känns som det blir en bra kontrast mot det svarta och en lagom "diskret" och ingen överdånig styling, som jag är lite halvt allergisk mot (t.ex. flames :) )

Frågan är bara hur fän jag ska få råd...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Låter som en bra bild :) Det finns jagrullar skylthållare i krom :wink:
Användarvisningsbild
av Zell
tack för tipset, den är given! billig var den också, vparts.se hade en för dubbla.

Är den heltäckt i bakstycket? Eller är det bara en ram i krom och typ ett stag bakom? Vill nämligen ha en heltäckt.
Användarvisningsbild
av Zell
Bump: Du kalle som är moderator borde väl ha koll på hur jagrullar.se-skylthållaren ser ut? =)
Användarvisningsbild
av Zell
Har inte hänt så mycket här. Har donat på hemma lite och byggt lite i garaget. Samt att jag håller på att ställa i ordning en till bil till vintern. Kommer med lite info om den sen.

Har dock tagit bort listen under bakrutan på 850n. Döm om min förvåning (inte) att det var rost under listen också. trippelsuck!
Användarvisningsbild
av Zell
Jo, tack.. eller nåt :wink:
Men den visar ju inte om bakstycket är helt eller inte.

Har nämligen sett några butiker sälja hållare där det ärkromad ram bara runt skylten, sedan ett typ 1 cm horisontellt stag bakom plåten som hållaren/plåten sitter fast i.
Problemet då är att om det är en glipa mellan hållare/skylt, så syns ju bilens lack bakom = svart i mitt fall, och det är ju inte snyggt.
Har sett någon sådan live, och det såg för taskigt ut.
Användarvisningsbild
av Zell
mja, jag hade räknat med att någon här hade en bild på den :)

Idag fick jag detta i min email: Skruvat.se - Din order är på väg!
Gött!
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jasså, vad har du beställt från skruvat? :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Det verkar vara förnuftiga beslut, säke[…]

Bud från utländsk intressent för[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtag[…]

Missljud AC (kompressor bytt)

Har en ordentlig läckagesökning gjorts v[…]