NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jensam
edenborn skrev:Sommarstängt hade de inte i Gent, Holland där V50:an byggs. dock tror jag också att de gick på halvfart under semester perioden. Jag kan ha fel men det är info jag fick av min ÅF.
Kuriosa: Gent ligger i Belgien, inte Holland.
Användarvisningsbild
av SvenB
s6025t skrev: v50 Drive har 2st svarta minispoilers monterade längst upp på bakrutan för o minska luftmotståndet...
Vad räknas till DRIVe? Jag har dessa minispoilers på min V 50 Flexifuel my 10 utan att jag beställt det. Jag trodde bara 1,6 D kallades DRIVe.
av Linqid
KKR skrev:
s6025t skrev: v50 Drive har 2st svarta minispoilers monterade längst upp på bakrutan för o minska luftmotståndet...
Vad räknas till DRIVe? Jag har dessa minispoilers på min V 50 Flexifuel my 10 utan att jag beställt det. Jag trodde bara 1,6 D kallades DRIVe.
Från och med MY10 är alla modeller som drivs på etanol, samt snåldieslarna (inkl. XC60/70 2.4D FWD) klassade som DRIVe, och har därmed loggan på bakluckan.
poseidon skrev:Tack, ja jag är nöjd. Xenon å skinn är livet. Men tråkigt att behöva sätta på vinterdäcken.....
Kan bara hålla med, härligt med skinn och snyggt med kromlisten på bakluckan! :P
Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]

Jag har besökt tre olika anläggningar so[…]