Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hotchikisu
fet_intercooler skrev:Ja efter som det var så billigt så köper jag dom och byter båda,då ska väll ABS:en funka,om inte då är det ba o löda om i boxen :) :wink:
Japp, och då kommer vi till nästa problem. Antagligen sitter givarna fastrostade. Det är bara att borra loss dem...
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
hotchikisu skrev:Om det är bakre givarna så sitter antagligen båda givarna ihop. Det blir i så fall att byta båda givarna samt kablage. Du måste också lossa bensintanken för att få dit kablarna hela vägen...

Man behöver inte lossa tanken enligt volvo,sen har jag snackat med en polare som jobbar på volvo och han sa också att det går att få dit kabeln/kablarna utan att lossa tanken,det är ba lirka o svära lite så går det :wink:
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
hotchikisu skrev:
fet_intercooler skrev:Ja efter som det var så billigt så köper jag dom och byter båda,då ska väll ABS:en funka,om inte då är det ba o löda om i boxen :) :wink:
Japp, och då kommer vi till nästa problem. Antagligen sitter givarna fastrostade. Det är bara att borra loss dem...

Nej Mr negativ :wink: har redan kollat,går att losa på dom utan några problem :)
av Kena
Ingen som hittat vem som tillvekar givarna och kanske tom modell?
Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra krä[…]

Okej, vad bra. Ska nog räcka att klippa bort […]

Falsklarm av insekt?

För tre veckor sen löste larmet ut en kv[…]

Polestar 2 är trevlig att köra, men f&[…]