Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av taxi
Sådärja!

Nu är remmen på så att jag kan köra med ac igen! Och servo och generator, dom är också rätt bra att ha. Glömde förstås att prova med gamla lågtrycksvakten först, men jag körde med den begagnade i 10 minuter på max kyla och låg fläkthastighet. Rören vid torpeden blev kalla och kondens bildades, men ingen frost vad jag kunde se. Det verkliga provet kommer imorgon, en tur på 25 mil med ECC på "auto". Så jag återkommer imorgon med besked.
Användarvisningsbild
av taxi
...och nu funkade allt, under en tur på tre timmar, med allt på "auto".
Tack allihopa för hjälpen!
Jag avvaktar med att ändra rubriken tills jag är säker, hoppas bara att jag kommer ihåg det !
Användarvisningsbild
av erikn
Har du artikelnummer på lågtrycksvakten? För en slö jävel som vill ha det serverat... :roll:
Lovade ju lite bilder från den andra tempgivaren. I mina V70 sitter stereon längst ner, så det är enkelt att få ut ECC-enheten. Ut med förvaringsfacket mellan och sedan trycka ut den från baksidan. I min Haynesbok står det att man ska vrida också efter att man tryckt in öronen, men det skulle man inte.

Bild

Bild
Prestige Performance

med andra ord kan man säga att Prestige perfo[…]

Svar till "LuffarKalle": De fyra nya rel[…]

Det ser ut som hastighetskontrollern för kupe[…]

Falsklarm av insekt?

Det verkar rimligt att om en skalbagge förl&a[…]