Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hakan975
Jag har haft många olika genom åren och tycker Stellaburen är den bästa i alla kategorier. Synd bara att karln inte går att ha affärer med, vi fick också ringa och tjorva. Slutade med att kommunens konsumentombudsman kontaktade företaget innan den levererades.
Jeppeburen är solid och bra men öppning och stängning med en hand är nästan omöjligt. )om man har en Ica kasse i en handen te.x.) Glömmer man dessutom att stänga burdörren så klämmer man sönder inredningen.
Har nu en Robust hundbur, inte samma fina kvalitet som Stella men konceptet är annars detsamma. Fungerar bra och skramlar inte. De har försökt att nyttja golvutrymmet till max... på gott och ont, för det kan vara svårt att få plats med större grejjer utanför buren (vattenflaska/hundskålar mm). Har man inte så bråttomt kan man få en begagnad för någon tusing eller två och då får man ju välja den som finns. Skulle jag köpa en ny idag skulle det nog bli Robust av de märken som jag har testat.
av oldtimersmc
Hakan975 skrev:Jag har haft många olika genom åren och tycker Stellaburen är den bästa i alla kategorier. Synd bara att karln inte går att ha affärer med, vi fick också ringa och tjorva. Slutade med att kommunens konsumentombudsman kontaktade företaget innan den levererades.
Jeppeburen är solid och bra men öppning och stängning med en hand är nästan omöjligt. )om man har en Ica kasse i en handen te.x.) Glömmer man dessutom att stänga burdörren så klämmer man sönder inredningen.
Har nu en Robust hundbur, inte samma fina kvalitet som Stella men konceptet är annars detsamma. Fungerar bra och skramlar inte. De har försökt att nyttja golvutrymmet till max... på gott och ont, för det kan vara svårt att få plats med större grejjer utanför buren (vattenflaska/hundskålar mm). Har man inte så bråttomt kan man få en begagnad för någon tusing eller två och då får man ju välja den som finns. Skulle jag köpa en ny idag skulle det nog bli Robust av de märken som jag har testat.

Vore väl fan om han inte fattade vid det här laget ställa gubben asså, när hade du med honom att göra? Undrar om det var före eller efter jag manglade skiten ur honom så till den grad att han fick byta namn.
Synd på så rara ärtor...

Erik, tack så jättemycket för utf&[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil anv[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann […]