Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
Igår kväll när vi tog kvällspromenaden med hundarna passade jag på att ta en titt inne hos en av grannarna som är på semester (har gjort det nu varannan dag/kväll i ett par veckor). Har även skottat snö och bytt en glödlampa och ställt ut och rullat in soptunnan mm. Lyste med ficklampan på alla dörrar och fönster både på hus, garaget och uthus. Strax innan vi gick ut gled en XC70 rätt ny förbi på vägen. 99% säker på att det var en civil polisbil, den rullade över alla vägar här på området. När ja va inne hos grannen åkte den ute på andra vägen som går genom hela området och när vi kom ut på trottoaren på den vägen kom XC70n ut från en an de andra gatorna och fortsatte sedan ut från området och troligtvis tillbaka in mot centrum.
Vi va ute ca 15minuter och tog in högtryckstvätten från garaget det sista vi gjorde. Då åkte det förbi ytterligare en XC70 denna gång va den målad. Vi har en polis som bor på gatan och han blir ibland avsläppt eller hämtad så vi tänkte inte mer på det.
Väl inne i huset ser jag från vårat köksfönster att det kommer en mörkt klädd person gående mot grannens hus där jag nyss va och kollade läget. Sen ser jag att ytterligare en person synar huset noga.
Visst i hundan det är Polisen som är där och spanar. Jag går såklart ut och frågar vad som har gjort att dom har ryckt ut. Det visar sig att en annan granne har sett en person gått och lyst med ficklampa runt huset *d´ooh!!!!*

Inge trött man blir! NÄHÄ!! Ändå bra agerat från grannarna och Polisen men ändå.
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]