Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Robbi skrev:
Elmeholt skrev:
Robbi skrev:Tog en vecka efter det för mig.
Vad tog en vecka? Från mailet att bilen var byggd tills den fanns hos ÅF? :)
Precis så, en vecka efter mailet satt jag i bilen.
Men herregud, jag ser ljuset i tunneln. Hoppas att min också finns i min ägo om en vecka :)
Robbi skrev:
Elmeholt skrev:
Men herregud, jag ser ljuset i tunneln. Hoppas att min också finns i min ägo om en vecka :)
Har du kontaktat ÅF?
Åkte förbi där idag, ser ingen bil än i alla fall. Men lär ju ta någon dag innan den kommer fram, bor ju i Norrland liksom ;)
Elmeholt skrev:
Robbi skrev:
Elmeholt skrev:
Har du kontaktat ÅF?
Åkte förbi där idag, ser ingen bil än i alla fall. Men lär ju ta någon dag innan den kommer fram, bor ju i Norrland liksom ;)
Ta du och ring din säljare. Jag gjorde det och han kunde se leveransdagen och tänkte ringa mig först när de hade fixat bilen och kunde levereras. De tar ca. en vecka på sig. Bilen levereras med skyddsplast och strypt till 30 km/h. De ska ta bort spärren, installera mjukvara och lite annat.
Robbi skrev:Ta du och ring din säljare. Jag gjorde det och han kunde se leveransdagen och tänkte ringa mig först när de hade fixat bilen och kunde levereras. De tar ca. en vecka på sig. Bilen levereras med skyddsplast och strypt till 30 km/h. De ska ta bort spärren, installera mjukvara och lite annat.
Skickade ett mail, får se om han hört nåt :)
Elpriset

2700kr för drygt 1000kWh här, elhandel v[…]

Transmissionsolja till M66

ok, då låter Castrol:en som ett altern[…]

Hej! Bränslepumpen under förarstolen slu[…]

Hej! Fråga 1: Är det svårt att by[…]