Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Tjena! Är ny på forumet med att skriva, har läst ett tag dock och tycker detta är ett riktigt bra forum. Riktigt snygga bilder på sport edition modellerna, det är dom ända riktiga bilderna som jag har sett, tack så mycket! Går själv och väntar på en V70 D4e automat, Sport Edition BE miljö bil med lite lull lull. Någon som har sett bilen med dom svarta Pandora fälgarna? Tycker att det finns väldigt lite info och bilder på just sport och det går ju inte att stilla begäret ens en uns! Någon annan som har beställt V70 Sport Edition som snart får sin?
Användarvisningsbild
av philipsguy
bibbedlizard skrev:Någon som har sett bilen med dom svarta Pandora fälgarna? Tycker att det finns väldigt lite info och bilder på just sport och det går ju inte att stilla begäret ens en uns! Någon annan som har beställt V70 Sport Edition som snart får sin?
Vet inte var du håller hus men igår stod det en sån på "hyllan" med leveransbilar vid Bilia i Sisjön...
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Jag bor i Stockholm, Sisjön är lite långt bort. Bil firmorna kanske börjar få in dom nu en efter en. Någon som vet om det finns någon bilfirma i Stockholm som har en sport inne?
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
therep skrev:Upplands Motor i Akalla har en Electric silver.
Sweet! Då ska jag åka dit och spana! Tack...
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Grymt! Den är riktigt snygg i röd! Fälgarna är också grymma! När beställde du den och vad har du för motor samt spec.? Min är Ice white, tänkte ta röd men min nuvarande R-design är röd och ville testa vit denna gång... Tänker köra fortuna black fälgarna till min sen :)
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Det dröjer nog inte så länge, undrar om du får 215 då som man får nu när man optimerar 163 d4:an eller om det blir mer nu när det är 181. Ser fram emot vad d4 e motorn kommer upp vid med polestar. Hur är digitala instrumentet? Är det blått som i r-design?
av themack
Tyvärr inte, det är precis som i en "standard" V70. Tycker även att avgasrören borde skilja på sporten. Besviken över "Skoda snodden" i bagaget. Visste inte att gaskolvar var så dyra att Volvo inte har råd med som längre. Bilen kostar ju ändå närmare 500...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]