Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Den stora revolvern just nu i CD-växlaren: Charlie Shavers. Wiki säger:

Charlie James Shavers, född 3 augusti 1920 i New York, död 8 juli 1971, var en amerikansk jazztrumpetare som under sin tid bland annat spelade med Dizzy Gillespie, Roy Eldridge, Johnny Dodds, Jimmy Noone, Sidney Bechet, Midge Williams och Billie Holiday. Han var också arrangör, sångare och kompositör, och en av hans kompositioner, Undecided, är en amerikansk jazzstandard.

Glad musik! :)
xerent skrev:Har upptäckt Two Steps From Hell. Med plattan SkyWorld på hög volym i bilen är man helt fucking ostoppbar i trafiken :wink: den lilla turen till ICA blir ett episkt äventyr!
Bombastiskt utav bara helvitte. Jag kan gilla sånt här men detta var lite väl... episkt. Det blev nästan pekoralt. Det är liksom utan känsla och finess och skapat enbart för att vara bombastiskt och storslaget för folk som normalt sett inte lyssnar på klassisk musik. Vangelis och skivan "Mythodea" passar mig bättre. Jag fick associationer till reklam för dataspel där man krigar i en nära postapokalyptisk framtid :D Smaken är delad. Skall ge det en chans till för det finns ändå något jag gillar med det. Finns dom på Spotify?
99 luftballonger..? Den lyssnade jag på så sent som igår faktiskt. Grottfett riff på SCI Prophet 5 i den låten. Brukar spela det på Min Nord Lead 3 då och då :D

Här har vi lite bra saker också - NordarR. Arga pojkar som spelar EBM:
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]