Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja det blev riktigt bra med torkarna och spolarmunstyckena.

Inredningen är som ny bara en liten reva på en bakdörr och sätena är sköna att sitta i inte nersuttna alls ändå så har bilen gått 23500 mil nu. Färgen på inredningen gör sig bra mot lacken på bilen :D
Vill helst inte ha den mörka plastträ listerna skulle heller ta den med äkta trä (Woodline) dom ljusa trälisterna. Men annars så tycker jag att det bryter snyggt nu med dom gråa listerna mot den ljusa inredningen. Men däremot hade jag haft mörkinredning så hade jag bytt bort dom gråa listerna omgående och tagit dom mörka träimitationen. Tycker att den mörka träimitationen gör sig mycket bättre på svart inredning men vi tycker alla olika och tur är väl det :D.
Ja, dom plast-gråa panelerna är ju inte direkt upphettsande.
I brist på annat kan du ju alltid lacka dom mattsvarta(eller blank, om du föredrar det). Då blir det att se lite trevligare ut iaf :)
Eller så kan du bli 10år yngre och klä dom i kolfibervinyl :mrgreen:

Annars den mörka träpanelen(som jag har) tror jag skulle göra sig bra i din ljusa inredning, nästan bättre än i den mörka inredningen.
Finns ju även alu-paneler som ser rätt ok ut, fast det tror jag passar mer i mörk inredning...

Men som sagt, vi tycker ju alla olika :p Du har iaf oförskämt välstädat i kupén... Måste få fingrarna ur ... och städa min också...
hm får ta och kolla mer noggrant i kompissens bil för där är dom mörka träapanelerna mot ljus inredning. Någon som vet om det fanns olika mörkhet på inredningen? För kompisens bil har hela instrument panelen eller vad det nu heter hela överdelen mot rutan kommer inte på det rätta namnet nu :???: hur som helst hela den är typ mörk/ljus brun ska se om jag kan hitta en bild, medans det andra är den färgen jag har tycker att det ser lite konstigt.
Min överdel på intrument brädan var typ mörk beige/brun resten ljusbeige som du har. Men den kasta jag bort så nu sitter en "grå/beige" som matchar skinnstolarna då jag bytte inredningen till helskinn 8)

Hitta en bild på blocket på färgen på "locket" ...
Bild
Användarvisningsbild
av VolvoMotor
Nexus skrev:Japp det är 250 ml i vardera och jag betalade 239:- på Bilia. Färgpassningen stämmer kanon :-)-)
239kr för båda burkarna?
Ja helskinns inredning skulle inte vara fel. Frågan är bara vad det kan vara för pris på trälisterna är säkert svindyra :lol: har så mycket annat att prioritera först innan man kan snygga upp inredningen lite :)
Användarvisningsbild
av Nexus
VolvoMotor skrev:
Nexus skrev:Japp det är 250 ml i vardera och jag betalade 239:- på Bilia. Färgpassningen stämmer kanon :-)-)
239kr för båda burkarna?

Japp har kvitto om du vill se :wink: :-)-)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 252
Tips få ut ABS givaren fram

Hade samma problem med en XC60 (likadan givare) en[…]

Du ska nog inte räkna med att få ig&ari[…]

Det är extremt ovanligt med partikelfiterprob[…]

motorinställning