- tis 02 feb 2016, 10:45
#1044283
Hej,
Har ni någon kalkyl på t.ex. D5 twin engine Vs vanlig D4/d5.
om man kör 3500mil per år, vad blir skillnaden i bränslekostnader på ett snitt för en resande säljare?
Jag förstår att man inte kan räkna in det dyrare inköpet på 3år. Men om man har bilarna 4år. Kommer man nära då?
Min D4 awd ligger på 0,7 i snitt. Kör en del i gbg där eldriften skulle funka bra tror jag
Har ni någon kalkyl på t.ex. D5 twin engine Vs vanlig D4/d5.
om man kör 3500mil per år, vad blir skillnaden i bränslekostnader på ett snitt för en resande säljare?
Jag förstår att man inte kan räkna in det dyrare inköpet på 3år. Men om man har bilarna 4år. Kommer man nära då?
Min D4 awd ligger på 0,7 i snitt. Kör en del i gbg där eldriften skulle funka bra tror jag