Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Blev ett antal timmar gjorda idag igen, finns faktiskt en liten liten fördel med att vara arbetslös :)
Bild

Bild

Bild

Svetsprimern är välanvänd :)
Bild

nu är golvet HELT :D :D :D :D
Bild

tog ett tag med den här biten med som är böjd och har en upphöjning för att krångla till det hela men bra blev det till sist 8)
Bild

Började laga upp stolsfästerna men balken blev lite för hög på ena sidan så den lär styckas upp och göras om. Tyvärr har min läckande skitsvets gjort slut på gastuben så det är tveksamt om jag har tillräckligt för att svetsa klart den. I värsta fall får jag låna en tub och göra klart det sista.
Ska försöka stryka på ett lager färg nu först innan balkar och sånt svetsas fast på golvet igen.

tycker det varit lite dåligt med kommentarer nu på sista tiden :wink:
Användarvisningsbild
av lilleman
Ser ju bra ut och man känner sig
alltid så jäkla nöjd när man är klar med skitgörat :lol:
nu har du allt förtjänat några kalla goda öl :P

Mvh/Roger :D
Användarvisningsbild
av päpplet
hehe har batterilådan, plåtbyttorna på golvet, en balk och ev skärmkanter kvar sen blir det byte av koppling, växellåda bakaxel mm :lol:
nyblästrade och grundade delar :D Finns mer än det på bilden men jag orkade inte packa upp allt på en gång
Bild

tre nymålade ok, har det fjärde nånstans blästrat men vart vette fan...
Bild

Bild

ska sno pappas tub med svetsgas i morron så jag får svetsa klart det sista och måla golvet också :)
jodå det tar sig :) Jag har väl inte satt ribban riktigt lika högt som du har men du hade ett liiite bättre utgångsläge och den här ska väl få gå som bruksbil är det tänkt men det hinner väl spåra ur än :twisted:
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 75
Camber vänster sida Volvo 240

Camber är ställbart på 240 så[…]

Felkod på en abs-sensor beror knappast p&ari[…]

Min erfarenhet med just dem kompressorer och ljud […]

finansiera V90