- tis 09 jun 2020, 08:25
Jag ska hämta min på torsdag på Upplands motor i Uppsala. Dagarna går rätt segt nu :)
Moderator: Moderatorer
EbocFear skrev: ↑tis 09 jun 2020, 07:34Grattis,Leif55 skrev:Ja, ju närmre man kommer leveransdatum ju mer vill man ha den på uppfarten typ igår...Bäckis skrev: ↑sön 07 jun 2020, 09:56 Upplands motor i Kista.Jag kollade mer exakt nu och ser att jag beställde 23/7 men på ordern står orderdatum 2/8 och tack för din beställning 13/8. Vet inte vad fasiken de höll på med i Enköping!?
De ”lovade” att jag skulle ha bilen till sportlovet, sedan blev det till påsklovet, sedan 1:maj, och nu innan midsommar.
Tror snarare efter jul![]()
Jag skickade ett mejl till Volvo för att få svar på vad de håller på med och var bilen är nu.
Jävligt frustrerad nu
Men, det verkar gå åt rätt håll. Min leverans backade en vecka från 30 till 29 idag.
Hoppas att det går att pressa till 28...
Hink84 skrev:Jag ska hämta min på torsdag på Upplands motor i Uppsala. Dagarna går rätt segt nu :)Nice!
Leif55 skrev: Grattis,Väldigt märkligt och tråkigt att dom gått i radiotystnad kan man tycka. Ett svar, även om det inte innehåller det man vill, är ju på sin plats.
Här händer inget, fortfarande v30 och inget svar från säljaren eller Volvo
EbocFear skrev:Nej det är AW som ska leverera till mig, kl 10:00 :)Hink84 skrev:Jag ska hämta min på torsdag på Upplands motor i Uppsala. Dagarna går rätt segt nu :)Nice!
Är det CL som levererar ut bilen till dig?
Hink84 skrev:Härliga tider! Skönt att du får ut den lite innan semestern så du hinner lista ut alla sköna finesser i bilen i lugn och roEbocFear skrev:Nej det är AW som ska leverera till mig, kl 10:00 :)Hink84 skrev:Jag ska hämta min på torsdag på Upplands motor i Uppsala. Dagarna går rätt segt nu :)Nice!
Är det CL som levererar ut bilen till dig?
Hink84 skrev: ↑tis 09 jun 2020, 09:36 @Leif55, luktar som att någon har klantat sig rejält i din beställning?Ja, nåt fel verkar det vara.
Är väl ingen PE som du beställt? Glömde säljaren att lägga beställningen direkt?
Känns som att din bil borde ha kunnat ta någon annan slot av någon som avbeställt eller dyligt. Din bil måste ha legat kvar på exakt samma plats i produktionskön hela tiden
Leif55 skrev:Ja, nått märkligt är det men det är ju flera i tråden med extrakittade bilar som fått betydligt tätare uppdateringar än du och jag fått...Hink84 skrev: ↑tis 09 jun 2020, 09:36 @Leif55, luktar som att någon har klantat sig rejält i din beställning?Ja, nåt fel verkar det vara.
Är väl ingen PE som du beställt? Glömde säljaren att lägga beställningen direkt?
Känns som att din bil borde ha kunnat ta någon annan slot av någon som avbeställt eller dyligt. Din bil måste ha legat kvar på exakt samma plats i produktionskön hela tiden
Jag har beställt en fusion red inskription, visserligen med extra allt utom 22” hjul men det ska ju inte påverka tiden
Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LS[…]