Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Fan vad stekig han har blivit stagesix ;)

Riktigt schyst update, har aldrig mig veterligen sett någon som planerar en sådan baslåda. Kan nog som du säger bli något för trång för basvågorna, och kanske inte helt optimal, men sak samma. En bra bas lirar nog så det räcker iaf. Dämpningen ser gedigen ut, bra jobbat!
hixen skrev:Fan vad stekig han har blivit stagesix ;)

Riktigt schyst update, har aldrig mig veterligen sett någon som planerar en sådan baslåda. Kan nog som du säger bli något för trång för basvågorna, och kanske inte helt optimal, men sak samma. En bra bas lirar nog så det räcker iaf. Dämpningen ser gedigen ut, bra jobbat!
Tackar :)
Ang baslådan tror jag desamma.. Det kommer låta bra fortfarande.. Men tänker ändå göra lite mjukare nerdim. för att inte i efterhand ångra sig :/ :D

Dämpningen är snart klar så det är riktigt skönt :)
~Kalle~ skrev:Kommer bli skitbra ljud i bilen sen ihop med all ljuddämpning :P Mycket bilder, tur man inte gick in i tråden med det mobila nätet :lol:

Härligt med varmgarage att meka i!

/Kalle
det får jag verkligen hoppas :D
hahaha :D har man rännskita så är det nemas.. Då har man tid att ladda bilderna ;)
Michaelvecel skrev:Brutalt!! :D
1 ord men med så mycket mening ?! :D

/stagesix
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 30

Kan du klippa loss en provbit på något[…]

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]