Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ForceWalker
Det är helt klart något som är fel. Känns som de satt samma leveranstid på samtliga beställningar, förhoppningsvis ändras det till något bättre för oss alla.
Spekulationer:
1. Alla har fått samma leveransdatum eftersom min Volvo fungerar så dåligt, man har ju läst om folk som fått bilarna 4 veckor tidigare än vad som sagts och att det står fortfarande i min volvo att bilen inte är byggd.
2. Man säljer för mycket och detta påverkar leveranstiden kraftigt.
3. Något är fel i fabriken och man har fått pausa tillverkningen, kanske den startar upp senare igen och att man enbart bygger XC60 på löpande band under en period?

Som sagt, bara spekulerar.
av Kingcool
Mja, jag kommer inte ihåg exakt men vi la vår beställning för lite mer än en månad sedan på en Osmium grey T5a med r-design och har sedan vi fått inlogg till min volvo alltid haft levvecka 5 :)
av PartyNordmann
Svårt att hitta en röd tråd, utan vi som beställt Inscription verkar få vänta extra länge!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av LaserJet
Jag har R-Design på min order och lika usel leveranstid.

Hoppas det är en bra bil bara, nu när man testar med ett avsteg från den tyska "så kallade premiumligan ?:-/
av Apjon
Jag beställde en T5 R-Design i augusti och har V1 som leveransdatum (Står 21 Dec i säljarens system), var in igår och ändrade lite grejor, hoppas att det inte gör att datumet åker fram....
Användarvisningsbild
av hållundan
Fortfarande inget mail eller ingen bil synlig, förutom XC70n, i "Min Volvo". :| Inte heller någon leveranstid kommunicerad från handlaren. Jag måste byta i mitten av februari, så dags att öka lite.

Har försäljaren blåst mig? :)
av PartyNordmann
hållundan skrev:Fortfarande inget mail eller ingen bil synlig, förutom XC70n, i "Min Volvo". :| Inte heller någon leveranstid kommunicerad från handlaren. Jag måste byta i mitten av februari, så dags att öka lite.

Tror, och hoppas, att man inte kan lita på leveransinformationen i Min Volvo!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av OlofTV
hållundan skrev:Fortfarande inget mail eller ingen bil synlig, förutom XC70n, i "Min Volvo". :| Inte heller någon leveranstid kommunicerad från handlaren. Jag måste byta i mitten av februari, så dags att öka lite.

Om du har ditt beställningsnummer kan du själv lägga till bilen i "Min Volvo".
Har du provat om det funkar?
Användarvisningsbild
av Derank
Säljaren har levdaum. Min volvo säger ingenting. Min senaste stod som order lagd efter att jag hämtar ut den. Men efter att ordern är låst för ändring har åf ett ganska precist levdaum
Användarvisningsbild
av hållundan
OlofTV skrev:

Om du har ditt beställningsnummer kan du själv lägga till bilen i "Min Volvo".
Har du provat om det funkar?
Har inte fått några sådana nummer ännu, men ska prova när jag får loss detta. Fick dock själva mailet idag från Volvo att bilen är beställd med all mumbo jumbo att jag kan följa processen osv., men fortfarande är det enbart min XCX70 som är den enda bilen som syns.

Värdsliga problem ändå. :)
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 234

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas