av Racetwin2 - ons 03 jul 2013, 20:42
- ons 03 jul 2013, 20:42
Hmm....min Bi-fuel började byggas en vecka innan planerad byggstart. Det var vecka 22. Då var också prel leveransvecka 26. Detta då det är en Bi fuel. Sedan ändrades till vecka 27 och igår hade jag plats 36 i kön men nu har de tom tagit bort köinfon helt. Är det bara för mig de gjort detta? Fan i helvete då jag beställde bilen med god marginal för att få den innan semestern. När jag skickade in beställningen låg leveranserna i Juni....vad sjutton har hänt. Nu skyller de på att det är en Bi-fuel och att det tar tid men mig lurar de inte - jag har haft två Bi fuel tidigare och fått båda två långt innan prel leveransdatum. Har de krockat bilen kanske? Vid det här laget hade de kunnat bygga om den helt från början.
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
- By IsshinAshina