Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Idag hoppade min bil från steg två till fem. :)
Men jag fick en tråkig nyhet från återförsäljaren i lördags också, att de inte fått med backkameran i orden till fabriken..
Han skulle ringa fabriken och försöka få med den nu.Tror ni att den går att få med nu så sent i produktionen? Blir så krut på att det alltid ska vara något strul när man köper något..
Tallberg skrev:Idag hoppade min bil från steg två till fem. :)
Men jag fick en tråkig nyhet från återförsäljaren i lördags också, att de inte fått med backkameran i orden till fabriken..
Han skulle ringa fabriken och försöka få med den nu.Tror ni att den går att få med nu så sent i produktionen? Blir så krut på att det alltid ska vara något strul när man köper något..

När har du beräknad leverans av bilen till återförsäljaren? Jag har stått på steg två i två veckor nu och har leverans till åf 30 juni.
Hej, jag hade den 17 juni men den har blivigt framflyttat till 24 juni istället, Enligt min återförsäljare.. Min volvo visar v28. Antagligen får ja den veckan efter midsommar. :D
Lev v29 ... Står fortfarande å tuggar på steg 1.... :cry:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 45
Däck dimensioner

Volvo 940 sänkt med orginal turbo fälga[…]

Uppdateringar i mjukvaruversion 3.7.0 Mjukvarurel[…]

Motoroljenivå