Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perc
jigga13 skrev:Går de ha Devil Eyes om man har original Xenon?
Säkert går det, men att byta ner sig till halogen (och sedan göra en fulkonvertering tillbaks till xenon) bara för att få två LED-remsor i nosen på bilen är ju inte vettigt om du frågar mig. Inte när du redan har bra ljus som dessutom är lagligt.

Det finns ju folk här på forumet som monterat xenonstrålkastare på sina halogenbilar med utmärkt resultat, utom då avsaknad av automatisk nivåreglering.

Sen skulle jag inte bli förvånad om ställmotorerna för nivåregleringen inte passar över från dina xenonstrålkastare till devileyesen.

Men om du vill ge dig på att konvertera så lär du ju få många gånger pengarna när du säljer dina originalstrålkastare. Dom är eftertraktade som begagnat eftersom dom bara finns som originaldel för dyra pengar.
av jigga13
Perc skrev:
jigga13 skrev:Går de ha Devil Eyes om man har original Xenon?
Säkert går det, men att byta ner sig till halogen (och sedan göra en fulkonvertering tillbaks till xenon) bara för att få två LED-remsor i nosen på bilen är ju inte vettigt om du frågar mig. Inte när du redan har bra ljus som dessutom är lagligt.

Det finns ju folk här på forumet som monterat xenonstrålkastare på sina halogenbilar med utmärkt resultat, utom då avsaknad av automatisk nivåreglering.

Sen skulle jag inte bli förvånad om ställmotorerna för nivåregleringen inte passar över från dina xenonstrålkastare till devileyesen.

Men om du vill ge dig på att konvertera så lär du ju få många gånger pengarna när du säljer dina originalstrålkastare. Dom är eftertraktade som begagnat eftersom dom bara finns som originaldel för dyra pengar.

tack för de svaret då behöver jag inte fundera nå mer =)
av chippah
Hej igen...
Har nog bara haft problem med dessa. Hittade iaf en plast hållare som ska hålla i reflektorn som satte löst. Men försökte ställa in lljusbilden horisont men där händer det inget hur mycket man än skruvar. Och så har jag även fukt på ena. Funderar på att skicka tillbaka då det endast har krånglat.

Bytte tempgivare igen och även termostat och […]

Det är Service, riktigt bra hanterat av verks[…]

Det kan inte vara lågt bränsletryck de[…]

Lös jord i b230a

Om generatorn sitter på vänster sida om[…]