Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
Aha, det är sjukt bra grepp i Hakka 7 men de är alltså väldigt bullriga... GY brukar ju ha tysta vinterdäck med mediokert grepp. Jag får v'änja mig vid ljudet och tänka att kombon V70II+nya Hakka 7 ändå är väldigt säker.../PH
av perhall
Aha, det är sjukt bra grepp i Hakka 7 men de är alltså väldigt bullriga... GY brukar ju ha tysta vinterdäck med mediokert grepp. Jag får v'änja mig vid ljudet och tänka att kombon V70II+nya Hakka 7 ändå är väldigt säker.../PH
av Voffeljärn
perhall skrev:Aha, det är sjukt bra grepp i Hakka 7 men de är alltså väldigt bullriga... GY brukar ju ha tysta vinterdäck med mediokert grepp. Jag får v'änja mig vid ljudet och tänka att kombon V70II+nya Hakka 7 ändå är väldigt säker.../PH
Inte Hakka. Continental
av perhall
Voffeljärn skrev:
perhall skrev:Aha, det är sjukt bra grepp i Hakka 7 men de är alltså väldigt bullriga... GY brukar ju ha tysta vinterdäck med mediokert grepp. Jag får v'änja mig vid ljudet och tänka att kombon V70II+nya Hakka 7 ändå är väldigt säker.../PH
Inte Hakka. Continental
Nu är jag inte med riktigt.../PH

Vi som använder bilarna till något vet[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?