Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kompe
Väldigt fin :) Och lacken ska vi ju inte prata om :shock: MER BILDER :!: :wink:
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Jag hade mina tvivel på att en sänkt bil skulle kunna funka på vintern, bor ju inte särskilt centralt om vi säger så (tänkte mest på plogningen, eller snarare frånvaron därav) men det har hitintills fungerar över förväntan! När det varit som värst har jag plogat själv!! :lol: Har haft en del snösprut upp över huven men bilen har stretat på och med bravur tagit mej dit jag skulle och hem igen i ca 15cm snö! Jag råkade av en händelse titta på mina vinterdäck och upptäckte till min fasa att de var tillverkade vecka 34 år 2005!! :shock: Men det är rätt bra grepp i dem endå! Och för den delen så har jag heller aldrig haft vinterdäck med en bredd på 225. Vad är det för däck då, jo Michelin X-Ice North. Bra mycket bättre grepp i snö än de Gislaved NF5 jag hade på 965:an!

Ska försöka att ta lite bilder på bilen i det vackra vinterlandskapet så att ni får se mina otroligt vackra fälgar!! :roll:

//David
Nu är denna bil bortbytt mot en ny(are) BMW. Milen rullade på och vid 35000 mil började det bli läge att fundera på något nytt!! Och kan ni tänka er, det blev en BMW till!! Men en fyrhjulsdriven, då kombinationen låg bil och mycket snö ställde till det några gånger! Håller dock fast vid dieselsexa och automat! :lol:

Ska skapa en ny tråd om nya bilen när jag fått tummen ur mina bakre regioner och tagit lite bilder på nyförvärvet!

//David
Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]