Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jespersen
Perc skrev:
Jespersen skrev:Jag har köpt en lös knapp, samt kontakt och kabelstumpar till den. Ska endast ha uttaget som styrström och köra med separata relä. + och - finns i motorrummet. Knappen kostade ca 200 och kontakten kostade inte många kronor.
Jag gjorde samma sak, rekommenderar metoden åt andra också.

Och tvärtemot vad vissa påstår här så behövde jag inte programmera in knappen heller. Må hända att min bil har haft extraljus i nåt tidigare liv och redan var programmerad, för jag hittade två avbrutna kabelskor under ena skruven vid jordpunkten vid hjulhuset. Men nån knapp fanns inte då jag köpte den, så den var borttagen av tidigare ägare isåfall.
Programmering behövs icke :)
av monza
Fast det är väl ingen i denna tråd som påstod att du måste programmera in knappen, lr har jag bommat det? Det har aldrig varit en sanning avseende extraljusen.

Mvh
Användarvisningsbild
av Perc
Kanske inte i just denna tråd, men jag läser det lite här och var. Verkar som det är ett vanligt missförstånd.

:P Leap har återvunnit samma fula knep som[…]

Vet de som lägger tidningspapper under gummim[…]

All adaption brukar nollställas om man koppla[…]

Gasspjällsproblem i v70 2.0F 2008

Dras sedan en tid med att motorn är någ[…]