Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
Too dee. Är det för att jag har navigator (RTI) som jag ser mer, då? Det är kanske versionen på just den delen av programvaran, då, inte det jag egentligen trodde.
av pergrein
Jo, det är nog så för jag har inte RTI i min...

Mvh
Per
av Melmac
Är det någon som har detta fenomenet då?:

Alla filer eller kataloger som man lägger in på sin USB sticka (eller i mitt fall en 80gb hårddisk) lägger sig i bokstavsordning men de senast inlagda kommer alltid sist.
Så just nu har jag 3 "högar" med kataloger från a-Ö.
Samma sak är det om jag lägger in ett album som består av två skivor. Rippar in dem under samma album-namn men där under som CD1 och CD2. Då kommer CD2 ligga först p.g.a. att den lades in sist.
Användarvisningsbild
av SWEiNSANE
Har också felet med att senast inlagda låtar hamnar sist.
av Oboymannen
pergrein skrev:Nu har man varit och uppdaterat (ICM, AUD och en till som jag inte kommer ihåg) så nu fungerar det som det ska. Bluetooth blev också uppdaterad så nu fungerar telefonboken, samtallistor m.m på HTC Desire :D .

Så ni som har problem och tycker det är störande far och uppdatera...

MY12 bilarna har redan denna uppdatering.

Mvh
Per

Har en V60 D5 MY12 utagen 1 Augusti och där fungerar inte telefonbok eller samtallistor med min Desire. Får besöka Volvo o få en uppgradering. :)
Användarvisningsbild
av Momentum
SWEiNSANE skrev:Har också felet med att senast inlagda låtar hamnar sist.
Det där räknas nog inte som ett fel
Filerna återfinns i den ordningen de finns i FAT tabellen
Sen kan man tycka att man borde ha orkat skriva en snutt i mjukvaran som sorterade filerna visningsmässigt

Här finns ett antal program för att sortera FAT tabellen
http://www.murraymoffatt.com/software-problem-0010.html
av Oboymannen
Var hos volvo i fredags och kollade mjukvaran i min V60 då jag inte fick up telefonboken från min Desire, fanns ingen ny för just blåtanden men en ny för hela ljudanläggningen, han uppdaterade den och efter det så får jag upp samtalslistor och hela telefonboken. Bra va?? Tack pergrein för tipset. :lol: :lol: :D
av Melmac
Har upptäckt en ny konstig grej.
En mapp med MP3'or syns inte i bilen, men den ligger på hårddisken. Jag kan spela dem i datorn och den är inte gömd eller nånting. Har samma info som andra låtar som går att se och spela.
Köpråd V60 Recarge

Hej, Tittar runt efter en ersättare till min […]

Hej Hur är det med Volvos laddhybrider skall[…]

Använd trodo.se eller aeromotors.se Febi Bil[…]

12V-uttaget i mittkonsolen.

Har ni kollat att säkringen är hel, sv&a[…]