Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av knicklas
Då får man gratulera till "auktionsvinsten". Har själv köpt en V70 från Kvd för några år sen - egentligen inte alls likt mig, men men, den blev billig. Fick dock mycket bra intryck av Kvd - superbra bemötande enligt mig!
Törs man fråga hur mycket du fick ge?
D5 eller 2,4D?
Berätta gärna om skicket motsvarar dina förväntningar.
Användarvisningsbild
av farmerswalk
Snyggt med träinredning. Är det krångligt att eftermontera? Har ju en R-design med nån sorts aluminiumlook. Är det dyra saker? Kanske finns på skroten.

Tomas
Användarvisningsbild
av Variosboy
farmerswalk skrev:Snyggt med träinredning. Är det krångligt att eftermontera? Har ju en R-design med nån sorts aluminiumlook. Är det dyra saker? Kanske finns på skroten.

Tomas
Om du vill byta ut R-design mot trä så finns det nog måååånga här som kan byta bort sitt trä mot dina R-design och göra jobbet åt dig! :wink:
Användarvisningsbild
av farmerswalk
Jaha ojdå. Hade liknande saker i min förra V70. Det är alltså poppis med dom detaljerna i inredningen.. Tyckte träet såg ganska bra ut. Kanske ska ändra mig då..... :lol: :)
av ZizzoZ
farmerswalk skrev:Jaha ojdå. Hade liknande saker i min förra V70. Det är alltså poppis med dom detaljerna i inredningen.. Tyckte träet såg ganska bra ut. Kanske ska ändra mig då..... :lol: :)
Det är en smak sak =) Själv tycker jag trä ser bättre ut. Så om du själv tycker trä ser bättre ut så tycker jag du ska "byta" med nån annan om någon är intresserad :)
Användarvisningsbild
av henso
Det sitter ju telefon i bilen, vilet var tillval vad jag kan förstå.
Finns det då också blåtand? hur får ja igång det isf.?

mvh Henric
av ZizzoZ
henso skrev:Det sitter ju telefon i bilen, vilet var tillval vad jag kan förstå.
Finns det då också blåtand? hur får ja igång det isf.?

mvh Henric
Har du svara/lägga på knappar på ratten har du nog bt. Sen så om det står My Key vid knapparna under stereon så har du nog inte bt. Phone står det på min o jag har bt :P
av Lövet
Jag har en MY08 och där är det den gamla telefonmodellen - dvs separat SIM-kort som monteras i hållare i handskfacket. Knappar för att svara och lägga på ratten finns även på äldre varianten.
av perhall
Detta är nog enda gången jag sett en V70II med träpanel. Är den svensksåld? Tyskar gillar sånt mer.../PH
av XCThord
perhall skrev:Detta är nog enda gången jag sett en V70II med träpanel. Är den svensksåld? Tyskar gillar sånt mer.../PH
Är du seriös med att du aldrig sett en V70II med träpanel innan? Tycker det verkar ganska vanligt, vet många som har V70 med träpanel (dock har de flesta den högpolerade "classic wood")...

Här kan du köpa ny kontakt, egentligen b[…]

Mottagare sitter i innerspegeln om jag minns.

XC60 2026 pureläge

Modeller fram till ~22 med 11,6kWh batteri har b[…]

Vet inte vad det sitter för glödlampor m[…]