Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Hann inte så mycket idag eftersom jag håller på att hjälpa sonen köpa bil, nej det blev ingen idag heller ?:-/ Lade iallafall ut brädorna idag så att man kan se var stockarna som ska ligga längst ut ska vara, det blir väl sådär 80cm längre ut än tidigare. Så nu blir det att gräva och lägga under marksten så att det finns något att lägga stockarna på. Så om några dagar kan jag också göra som "Severin" njuta av en kall på terassen.

Ser föresten gott ut det där "Severin" :-)-)

Bild
Senast redigerad av 3 vetten, redigerad totalt 0 gång.
matzen10 skrev:haha.. favvobild! :-)-)

Jagrullars byggnadsnämnd har härmed godkänt altanen :lol:

M V H
---> Matz
Haha tack för det :-)-)
vetten skrev:Så om några dagar kan jag också göra som "Severin" njuta av en kall på terrassen.

Ser föresten gott ut det där "Severin" :-)-)

Bild
Kommer bli bra det där och självklart ska du njuta av en kall när du blir klar och ja den va god :D
Brainy skrev:Skönt med altan, och extra härligt att veta att du gjort den själv antar jag :)

/Anders
Det enda jag inte har gjort själv är grunden, en granne som hjälpte till så all credit kan jag inte ta själv men större delen har jag kämpat med själv så det känns givetvis skönt

Idag förutom en god kall på altan så gjorde jag blomlådor av spillet som vart och det vart riktigt bra, måste fylla ut med lite blommor så det ser hemtrevligt ut
Aldrig fel med en sval pilsner på altanen.

Du ser lätt avkopplad ut iförd "gasolfrackbyxor" lagom tillbakalutad. :wink:
Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]