Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Moody
boeder skrev: Det är lite svårt när någon sätter ut en sådan här annons
http://www.blocket.se/vi/7101179.htm?ca=15_s
och att Bilia fyller 75år nu med massa korv & glass på köpet
Priset kan verka lågt vid första anblicken men är det inte något som saknas på den där bilen...typ rails, är inte det standard på svensksålda V70? Priset kanske kan förklaras av att det är privatimport? Annars får man nog anse det där som fyndpris!
Användarvisningsbild
av Loner
Moody skrev: Priset kan verka lågt vid första anblicken men är det inte något som saknas på den där bilen...typ rails, är inte det standard på svensksålda V70? Priset kanske kan förklaras av att det är privatimport? Annars får man nog anse det där som fyndpris!
Ja rails är standard, men man kan ju välja bort dem iofs..
men priset.. det är inte norrlandsanpaast iaf.. här vill dom ha 180" för lågmilad 01:a...

/L
av nevyn
Har de börjat lackera railsen? Annars hade jag definitivt valt bort dem...
av NCR
nevyn skrev:Har de börjat lackera railsen? Annars hade jag definitivt valt bort dem...
Lackerade rails?

Nej tack, så mkt som man spänner fast osv....
av nevyn
Ja se det där är ju väldigt olika. Har aldrig spänt nåt på taket på någon bil jag har haft. Oavsett rails eller takräcken eller sånt. Ska de sitta där som standard och jag inte kommer använda dem då får de faktiskt se någorlunda vetiga ut också.

Fast det här var ju bara hypotetiskt eftersom det dröjer ett tag innan jag köper en liknande bil.
Användarvisningsbild
av ER
Det enda värdehöjande/sänkande som jag kan komma på och som försäljaren till min S60:n brydde sig om på min gammla S40 var vilken paketutrustning bilen hade och inte hade. Dvs en Business/Bussiness Plus, Plus plus skall kosta mer pga mer godis än en "naken" bil eller en Addition. Rätt eller fel kan man alltid diskutera.
av BG
Moody skrev:
boeder skrev: Det är lite svårt när någon sätter ut en sådan här annons
http://www.blocket.se/vi/7101179.htm?ca=15_s
och att Bilia fyller 75år nu med massa korv & glass på köpet
Priset kan verka lågt vid första anblicken men är det inte något som saknas på den där bilen...typ rails, är inte det standard på svensksålda V70? Priset kanske kan förklaras av att det är privatimport? Annars får man nog anse det där som fyndpris!
Apropå saknas, fick man inte HU 850 i ett plus-plus paket??
Helt klart ett bra pris vilket som!

/BG
Polestarmärke baklucka v60 D3

Hej, Jag köpte nyligen en v60 d3 -19. P&arin[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]

Plockat av och smörjt dragkroken och så[…]