Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tartryffel
Amli skrev:
opA skrev:
pixelworks skrev:En fråga mere - instrument panelen till musik/menu osv. .. går det att "invertere" denna så at bakgrunden blir mörk med lys skrift. Tycker att jag har sett detta på en bild nånstans.
Bild
Japp.. detta ska gå att ändra.

Automatiskt så sköts det att när det blir mörkt ute blir displayen mörk och texten ljus.. men det ska gå att ställa in så den jämt är fast i ett läge :)
Njaaa. Jag är tveksam till att det går att ändra så det är ett fast läge. Displayen skiftar automatiskt från mörkt till ljust.
Gäller detta alla bilar eller bara MY11? Har själv en MY08 på gång.
av Vfrrr
pixelworks skrev:Fan - ville ha med tidsur också .. nu är leveranstiden förlängd med 1 1/2 månad!! {:-O
Förlängd? Har du nu fått en total leveranstid på 3,5 månader? Varför då?
Användarvisningsbild
av pixelworks
Vfrrr skrev:
pixelworks skrev:Fan - ville ha med tidsur också .. nu är leveranstiden förlängd med 1 1/2 månad!! {:-O
Förlängd? Har du nu fått en total leveranstid på 3,5 månader? Varför då?
Ja, bra fråga! ... det var ordinär lev tid i v. 26, men da jag ändrade att jag ville ha med classic wood i stället för dark fineline och tidsur, blev leveranstiden förlängd till v. 30-31. Detta var enligt försäljaren etter att dom hade förhandlat tiden ner - Volvo sa faktisk först lev. någon gång i september!! :(
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Märkligt ändå att skjuta leveranstiden när det är så små ändringar? Tiduret går ju dessutom att eftermontera har jag för mig. Har kollegor som iaf gjort detta för då de upptäckt att de missat detta när de beställt ny bil.
Användarvisningsbild
av pixelworks
Har hört at fabriken stänger för sommar semestern - är det korrekt? ... och någon som vet vilka veckor i givet fall?
Användarvisningsbild
av pixelworks
Outstanding :-)-)

Fik präcis meddelande från ÅF, att min bil kommer bli klar 3v för tiden - kan hämta den på fredag nästa vecka!! :mrgreen:

Tik, tak, tik, tak, ...

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]

Visa din semesterbil(d)

Är ute på tur med vagnen, just nu i Nor[…]

Det där är ju absolut godkänt p&ari[…]