Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Jag skulle satsa på 3 st hella
Användarvisningsbild
av Tomas88
Snyggast: Ljusrampen.
Bäst ljus: Större varianten.

Inte funderat på NBB. De verkar ha ganska prisvärda produkter.
Funderar du på xenon också?
Användarvisningsbild
av jojjevg
Snygg bil Fredda.
Det har du rätt Tomas men jag skulle säga att det är:
Snyggast: Ljusrampen. ( I mitten av stötfångaren)
Bäst ljus: Större varianten. (jämmer xc-grill)
:wink:
Användarvisningsbild
av Fisch
Det är svårt att förena nytta med nöje :P

Personligen tycker jag att rampen är snyggare till bilen. Den ger förmodligen det extraljus jag behöver medan större varianten garanterat gör det.

Tomas88: Jo, jag har funderat på xenon främst till halv och helljuset. Det är ju en jäkla djungel det där med xenon tycker jag. Har tittat för lite på det för att veta vad som är bäst...

Hur pass bra är xenon till helljus? Xenon och ljusramp kanske kan vara något?!

jojjevg: Tack för kommentaren! Jag hade tänkt använda orginalgrillen till extraljusen i så fall för att inte ha sönder xc-grillen :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja det är fasen inte lätt att veta vad som är bäst av alla kitt. Alla säljer ju kitt "av hög kvalité" :wink:
Xenon kan jag absolut rekommendera. Men sen är ju frågan vilket som är bäst om du köper ljusramp. Att ha xenon i rampen eller på vanliga helljuset...
Bra att ha både halogen och xenon i alla fall så att man slipper fördröjningen på helljuset som man annars får om man bara har konverterat xenon.
Jaha, då var det dags. Allt kommer ju på samma gång sägs det.

Möttes av denna syn när jag skulle hemmåt idag. Har inte hunnit undersöka saken mer än att bromsarna tar som de brukar, bromsvätska finns i behållaren och att högerfram låser sig vid hård inbromsning. Vad det nu kan betyda... Finns det någon allmän känslig del i ABS-systemet som brukar gå sönder?

Som av en händelse lyser airbaglampan också. De är väl knappast beroende av varandra men jag är ganska imponerad av att den började lysa samtidigt.

Bild
Har gjort en felsökning med min demoversion av VOL-FCR, den gav mig

ABS-441 Valve Power supply, signal missing

SRS-212 Drivers Air Bag, Open circuit or Capacitance too Low

Vad det nu kan betyda :) Ska kolla om jag hittar någon i VADIS för jag är inte riktigt säker på vad som menas
Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]

230fk går snålt

Ja då borde det ju vara LMM, den ska ju ha k[…]

Jag söker komplette spridarhållere for […]