Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av erikn
Tomas88 skrev:Åh fasen vad synd. Bilen såg ju faktiskt ganska fin ut.
Skroten nu då eller? Vad hade du för försäkring?
Jag håller med om att den såg fräsch ut. Men även om han hade helförsäkring kan han glömma att de reparerar. Får han 5000 från försäkringsbolaget kan han vara glad. Jag smällde med en lastbil för 4 år sedan (det var hans fel) och min blev nästan lika krokig fram som den här. Jag fick bara 5000 från försäkringsbolaget. Jag sa att jag inte ville ha pengar (240 stod lite högre i pris då) utan en likadan bil. Men de vägrade.
Användarvisningsbild
av Mr EmCom
erikn skrev:
Tomas88 skrev:Åh fasen vad synd. Bilen såg ju faktiskt ganska fin ut.
Skroten nu då eller? Vad hade du för försäkring?
Jag håller med om att den såg fräsch ut. Men även om han hade helförsäkring kan han glömma att de reparerar. Får han 5000 från försäkringsbolaget kan han vara glad. Jag smällde med en lastbil för 4 år sedan (det var hans fel) och min blev nästan lika krokig fram som den här. Jag fick bara 5000 från försäkringsbolaget. Jag sa att jag inte ville ha pengar (240 stod lite högre i pris då) utan en likadan bil. Men de vägrade.
Okej, tråkigt.

Mjo men jag skulle ta 5000kr för den vilken dag som hellst med tanke på vad jag gav för den.

Föresten så har det blivit ändrade planer, den ska lagas.

Någon som vill sälja en 240 front till mig?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jag ska kolla upp så jag har de kvar och skicket på dem.

Jag återkommer med pris och fotografi om det är aktuellt. Min far har ju en 240 så det kan ju hända att han vill ha kvar dem pga detta men jag ska höra med han.

Jag bytte mina vid 17 000 mil och då hade de[…]

Elpriset

April månad: Producerade 1350kWh Använd[…]

Luktar avgaser i kupen

Jämte oljepåfyllningen går en s[…]

Vem/Var ringer,chattar eller mailar du med? din ha[…]