- ons 02 jul 2008, 13:41
Klantigt av dem att kolla så, för är de i samma serie vid tillverkningen så är ju
risken mycket stor att det är samma fel på dem.
Huvudsaken är ju att det går att rätta till med annan riktig vara eller annan uppgörelse
för feltolerans finns ju överallt, ju snävare tolernas destå dyrare vara i regel.
Ha de gött i sommarvärmen som är här nu. :D
Jocke S. skrev:igelkottar skrev:Du syftade väl på mig antar jag :lol:Då jag reklamerade mina belägg hos Biltema...fick jag svaret att det inte var något fel på dom. Dom hade jämfört med ett flertal andra belägg i deras sortiment! :lol:![]()
Men det är ju så att ALLA företag gör misstag och så även Biltema, Volvo och andra.
Det finns inte något företag som inte har fel i sin produktion, för skulle det vara
idiotsäkert och varje pryl skulle mätas innan leverans så skulle det inte vara
många som skulle ha råd att köpa delar och inte minst nya bilar.
Så den varning som står ovan gäller alla ställen där man köper delar.
Så...med detta facit, så ser jag det som att om beläggen funkar...så måste dom ju rimligtvis vara feltillverkade!?
Klantigt av dem att kolla så, för är de i samma serie vid tillverkningen så är ju
risken mycket stor att det är samma fel på dem.
Huvudsaken är ju att det går att rätta till med annan riktig vara eller annan uppgörelse
för feltolerans finns ju överallt, ju snävare tolernas destå dyrare vara i regel.
Ha de gött i sommarvärmen som är här nu. :D
Hoppet är det sista som lämnar en
/Lillen
/Lillen
- By Lövet