anderzohn skrev:där ser manjapp jag hitta den till slut :D det var ju några tidningar leta genom :roll: Bilsport nr 9 år 2000. minnet är bra ibland menans jag knappt vet vad jag åt igår :lol:
Moderator: Moderatorer
anderzohn skrev:där ser manjapp jag hitta den till slut :D det var ju några tidningar leta genom :roll: Bilsport nr 9 år 2000. minnet är bra ibland menans jag knappt vet vad jag åt igår :lol:
grammse skrev:dåfår ja nog beställa den om d går än..anderzohn skrev:där ser manjapp jag hitta den till slut :D det var ju några tidningar leta genom :roll: Bilsport nr 9 år 2000. minnet är bra ibland menans jag knappt vet vad jag åt igår :lol:
grammse skrev:har det gjorts något mera? stort som smått??nej ja började jobba i onsdags så d har inte blivit nåt..jo jag har satt i en baslåda men ej kopplat in den..
grammse skrev:snyggt fågelbad :D och så en picknick bräda därtill
anderzohn skrev:ska du på den linjen så lär du väll ändå skaffa en "Skoda Racing" streamer i framrutan :lol: och blåa positionsljus :Dgrammse skrev:snyggt fågelbad :D och så en picknick bräda därtill
japp alltid retar d nån
Sweeman skrev:där går gränsen för mig att reta folkanderzohn skrev:ska du på den linjen så lär du väll ändå skaffa en "Skoda Racing" streamer i framrutan :lol: och blåa positionsljus :Dgrammse skrev:snyggt fågelbad :D och så en picknick bräda därtill
japp alltid retar d nån
Ska prova att byta dieselfilter, har upplevt att b[…]
Börjat semestern med felfri besiktning :-D […]