- tor 11 okt 2007, 07:32
Det som gör mig förbryllad är att folk som ser din bil ute på nån parkering kommer självklart att anse att det är en ny volvo som står där.
Kan tänka mig att de undrar hur en såpass ny volvo kan ha dessa skador.
Det jag vill säga med detta att Volvo kommer tappa tänkbara nya kunder på begagnat och nya bilar om deras såpass nya bilar inte åtgärdas när dessa skador/tillverknings fel uppstår.
Att förlänga din garanti borde ju vara i deras intresse.
Shaapa skrev:Fick efter en påminnelse svar på mitt lacksläppsärende av Volvo via verkstan hos Bilia. Svaret var kort och koncist: "svaret från VPS är att garantitiden är överskriden".Tråkigt att höra, och lider med dig.
Så gott folk där ute, förvänta er ingen extra good will på ruttet lackjobb på era bilar från Volvos sida. (Dom kanske behöver dom pengarna till att åtgärda alla "allvarliga fel" istället.) :)
Det som gör mig förbryllad är att folk som ser din bil ute på nån parkering kommer självklart att anse att det är en ny volvo som står där.
Kan tänka mig att de undrar hur en såpass ny volvo kan ha dessa skador.
Det jag vill säga med detta att Volvo kommer tappa tänkbara nya kunder på begagnat och nya bilar om deras såpass nya bilar inte åtgärdas när dessa skador/tillverknings fel uppstår.
Att förlänga din garanti borde ju vara i deras intresse.
V50 2.4i 2005 (införskaffad 2007.05 - såld 2008.10)